Tuesday, May 20, 2014

"Sherlock Holmesi memuaarid" - Arthur Conan Doyle

43.

Pealkiri: "Sherlock Holmesi memuaarid"

Autor: Arthur Conan Doyle

Leheküljed: 224

Raamatust: Raamatust leiad järgmised kuulsa detektiivi Sherlock Holmesi lühijutud: Sisukord:
Hõbelauk
Kollane nägu
Maaklerikontori ametnik
«Gloria Scott»
Musgrave'i rituaal
Reigate'i mõistatus
Vigane mees
Laevastikuleping
Kodune patsient
Kreeka keele tõlk
Viimane juhtum

Arvamus: Olen nii pikalt Sherlock Holmesi lühijutte taga ajanud, aga nagu näha siis otsisin lihtsalt valest kohast. Raamatukogu ei liigita neid nimelt "krimi" alla, ma ei tea miks.
Mulle tohutult meeldib lugeda vanaaegseid mõrvalugusid (nagu näiteks Agatha Christie teosed), sest seal on nii palju segadust, draamat ja härrasmehelikkust. Sherlock Holmes on mulle tegelasena alati sümpaatne tundunud (samuti armastan ma brittide samanimelist seriaali) ja sellepärast oli ka raamat väga nauditav.

Hinnang: 9/10


No comments:

Post a Comment