Wednesday, March 5, 2014

"Tumenejad" - Berit Veidemann

24.

Pealkiri: "Tumenejad"

Autor: Berit Veidemann

Leheküljed: 286

Raamatust: Üheksandas klassis käiva tõrjutud Ingridi elu muutub, kui ta saab teada, et tal on üleloomulikud võimed. Ta asub õppima üleloomulike võimetega laste kooli, kust saab alguse hulk maagilisi seiklusi.

«Tumenejad» pälvis Eesti Lastekirjanduse Keskuse ja kirjastuse Tänapäev 2012. aasta noorteromaanikonkursil kolmanda koha.

Arvamus: Ühest küljest oli tegu väga tuttava looga - üleloomulikud nähtused, mingi sekt ja eriline kool erilistele õpilastele. Selliseid raamatuid ilmub praegu tohutult ja midagi uut on nendest raske leida.
Samas pean ma tunnistama, et mulle täiesti meeldis. Kõige rohkem meeldis mulle autori stiil. Ma ei oskagi seda kuidagi iseloomustada, aga see lihtsalt oli nauditav. Teiseks meeldis mulle, et raamatus peaaegu puudusid veidrad nimed, mis on tõesti haruldane.
Raamat vajaks järge või oleks võinud umbes sada lehte paksem olla, siis oleks lugu veel parem.
Üldiselt hästi kirjutatud ja kindlasti oma kohta (kui mitte paremat) väärt.
Imeline kaanekujundus samuti!

Hinnang: 8/10


No comments:

Post a Comment