Thursday, March 13, 2014

"Baby Jane" - Sofi Oksanen

27.

Pealkiri: "Baby Jane"

Autor: Sofi Oksanen

Leheküljed: 229

Raamatust: «Baby Jane» räägib naistevahelisest armastusest. Sofi Oksanen kirjeldab lesbikultuuri, kirjutab inimestest, kes kõik tunnevad üksteist ja on olnud enamusega omavahel lähedastes suhetes. «Baby Jane» on kollaaž armastusest, töötusest, hingelähedusest ja paanikahäirest. Kaasakiskuv armastuslugu ei karda näidata seksuaalsuse sügavamaidki kihte.

Arvamus: Mulle meeldib Oksanen'i omanäolisus ja kergelt veider stiil. Tema raamatuid on alati põnev lugeda kasvõi juba ainuüksi sõnakasutuse pärast.
Antud raamat oli väga lühike ja kiiresti loetav ja kuigi mina isiklikult oleksin soovinud, et raamat oleks paksem, oli raamat ilmselt spetsiaalselt õhuke ja suhteliselt pealiskaudne. Näiteks ei saanudki teada, mis oli peategelase nimi või milline tema lapsepõlv jne.
Üllatuslikult jäi see lugu mind kummitama ja ma mõtlesin sellest veel mitu päeva hiljem, kui mul oli käsil juba hoopis teistsugune raamat.
Järelikult võib vist öelda, et tegu oli hea raamatuga ja põneva raamatuga. Veel enam kui kogu lesbiteema, pakkusid mulle huvi tegelaste vaimsed häired.

Hinnang: 9/10


No comments:

Post a Comment